فعالیت ایستگاه های نوروزی خاطره خوبی در ذهن مسافران گذری به جای می گذارد

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فعالیت ایستگاه های نوروزی خاطره خوبی در ذهن مسافران ایجاد می کند گفت: برپایی ایستگاه های نوروزی زمینه تقویت تفکر و روحیه انقلابی و جهادی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» ضمن بازدید از ایستگاه های نوروزی مستقر در سطح شهرستان کرج به مناسبت ایام نوروز گفت: فعالیت ایستگاه های نوروزی خاطره خوبی در ذهن مسافران گذری به جای می گذارد. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: مشارکت گروه های جهادی و دیگر دستگاه ها مانند پلیس راهور، میراث فرهنگی و اورژانس برای برپایی ایستگاه های نوروزی زمینه تقویت تفکر و روحیه انقلابی و جهادی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم بیان کرد: همت و تلاش فعالان ایستگاه های نوروزی که در این ایام باید در کنار خانواده در سفر و تفریح باشند، مصداق مجاهدت است. 

 

امام جمعه کرج ادامه داد: مطالبه فرمایشات رهبرمعظم انقلاب یکی از شاخص های امتداد روحیه انقلابی و جهادی با نگاه و باور به روحیه خدمت رسانی است.

 

گفتنی است، ایستگاه های نوروزی برپا شده در سطح شهر کرج در قالب ۱۰ ایستگاه نوروزی هدایایی مانند لوازم فرهنگی و ورزشی، اهداء کیسه زباله خودرویی، بادکنک و .. میان شهروندان توزیع می کنند. 

 

کد خبر 1160477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha