حضور ۱۵۵۰ زائر استان سمنان در اردوی راهیان نور/شبیه سازی عملیات والفجر ۸ در اروند رود

سرهنگ خالقیان با اشاره به حضور ۱۵۵۰ زائر استان در مناطق عملیاتی جنوب گفت: ۱۲۰ خادم الشهدا استان سمنان عملیات والفجر ۸ را در اروند رود روایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛«علی خالقیان» با اشاره به تدابیر فرمانده سپاه استان در خصوص برنامه راهیان نور در سال‌جاری گفت: در ایام نوروز، کاروان‌های راهیان نور با دعوت از مردم، عزیمت به سمت استان خوزستان و زیارت با معرفت و مداومت به نام سردار شهید فخری زاده با خودرو‌های شخصی از ۲۵ اسفند تا ۱۰ فروردین برنامه ریزی و در حال اجراست.

 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه استان سمنان با بیان اینکه زائران راهیان نور در دو اردوگاه شهید شوکت پور در اندیمشک و شهید شاطری در خرمشهر اسکان داده می‌شونداضافه کرد: ۱۵۵۰ نفر در قالب ۲۶۰ خودروی شخصی و ۱۱ دستگاه شخصی در این اردو حضور دارند.

 

وی تصریح کرد: در این اردو، چهار دستگاه اتوبوس زائز اولی از روستا‌های استان سمنان حضور دارند که توسط علمدار‌های اردوگاه‌ها و راویان و روحانی‌ها به یادمان‌ها هدایت و از این گنجینه معنوی بهره مند می‌ شوند.

 

خالقیان با اشاره به حضور ۱۲۰ خادم الشهدا از استان سمنان در قالب برنامه «سنگر‌های آسمانی به دنبال ستاره ها» در یادمان اروند رود، گفت: این خادمان الشهدا روزانه برنامه شبیه سازی عملیات والفجر هشت را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند تا این نسل راه شهدا را ادامه و پشتیبان ولایت باشند.

کد خبر 1160512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha