بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های گیلان بعد از تعطیلات نوروز

مهرابیان با بیان اینکه مدارس و دانشگاه‌های گیلان بعد از تعطیلات نوروز در ۱۴ فروردین بازگشایی می‌شوند گفت: در حین بازگشایی‌ مدارس و دانشگاه‌ها در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها نسبت به معرفی این اماکن به مراجع ذیصلاح اقدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فردین مهرابیان» شامگاه شنبه ( 5 فروردین) در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا استاندار گیلان بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از 14 فروردین تاکید کرده است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تمهیدات این دستگاه برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بعد از تعطیلات نوروزی سخن گفت و ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای تداوم برنامه‌هایی مانند واکسیناسیون سراسری دانش‌آموزان آمادگی کامل دارد.

 

مهرابیان با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال بیش از 100 مرکز تجمیعی و مرکز خدمات جامع سلامت در خدمت مردم به ویژه قشر جوانان بودند تصریح کرد: این روند ادامه خواهد داشت و در روزهای آینده بیش از 400 تا 450 مرکز آماده ارائه خدمات هستند.

 

وی اذعان کرد: در بخش نظارت هم بیش از 300 نفر از همکاران بهداشت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی گیلان وظیفه نظارت بر اماکن به ویژه دانشگاه‌ها و مدارس را بر عهده خواهند داشت و برنامه بازدیدها به صورت تیمی و انفرادی مرتب و منظم استمرار پیدا می‌کند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه در مواردی که دانشگاه‌ها و مدارس نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نکنند به آنان اخطار داده می‌شود خاطرنشان کرد: در حین بازگشایی‌ مدارس و دانشگاه‌ها توصیه‌های لازم بهداشتی به آنان در دستور کار قرار می‌گیرد و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها نسبت به معرفی این اماکن به مراجع ذیصلاح اقدام خواهد شد.

 

کد خبر 1160595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha