خودکفایی کامل در نیروی زمینی رقم خورده است/قدرت نظامی ارتش در دنیا

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در ۲۳ وظیفه خدمتی به خودکفایی در تامین تجهیزات رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری« در سفر به نصف جهان و دیدار با فرماندهان و پرسنل ارتش در استاناصفهان  اظهارداشت: خودکفایی نظامی نمونه ای از اعتماد به جوانان و تلاش برای کاهش وابستگی و استقلال کشور است که در نیروهای مسلح رقم خورده است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستاوردهای خودکفایی، افزود: اقتدار و جایگاه بین المللی نیروهای مسلح و عزت نظام نتیجه همین اکتفا به دارایی های داخلی است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در 23 وظیفه خدمتی به خودکفایی در تامین تجهیزات رسیده و تجهیزات آن در ارتباط با همدگیر همسو شده و اینگونه نیازی به دیگر کشورها برای دریافت امکانات نداریم.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش، آمادگی در برابر برخورد با تهدیدهای دشمن را افتخاری برای نظام و نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: دشمن از همین اقتدار ارتش و نیروهای نظامی ایران در ترس و وحشت قرار گرفته و جرات حمله ندارد.

 

*قدرت نظامی ارتش در دنیا

 

وی به جایگاه نظامی کشورمان در عرصه بین الملل اشاره کرد و اذعان داشت: دشمنان به توانمندی نیروهای مسلح اعتراف دارند و قدرت نظامی ارتش ایران در دنیا مطرح است.

امیر حیدری با اشاره به توطئه رسانه ای غرب علیه ایران خاطرنشان کرد: آنان به دنبال سیاه نمایی مشکلات و بیان ضعف نظامی و دستاوردهای انقلاب هستند اما در واقعیت قدرت ما مشخص است و امکان تامین امنیت منطقه وجود دارد.

کد خبر 1160601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha