مساجد استان اصفهان غبار روبی و عطرافشانی می شود

حجت الاسلام کوچک زاده با اشاره به برنامه های دهه تکریم مساجد گفت: مساجد استان اصفهان در آستانه ماه مبارک رمضان غبار روبی و عطرافشانی می شود.

حجت الاسلام «مجتبی کوچک زاده« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به برنامه های دهه تکریم مساجد اشاره کرد و اظهارداشت: مساجد استان اصفهان در آستانه ماه مبارک رمضان و در همین دهه به دست مردم و متولیان  غبار روبی و عطرافشانی می شود.

 

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: آماده سازی و تامین امکانات مورد نیاز برای استقبال از ماه مبارک رمضان و اجرای فعالیت های دینی و مذهبی این ماه تامین می شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی فرهنگی و پیش بینی فعالیت ها در ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات در حال انجام در این ایام برای ماه مهمانی خداست.

 

حجت الاسلام کوچک زاده تجلیل از فعالان مساجد، آذین بندی و استقبال از مسافران نوروزی نیز در این ایام به همت تشکل های فرهنگی و متولیان این مراکز دینی در حال انجام می باشد.

وی از اجرای طرح جزخوانی قرآن، برگزاری مسابقه، مناجات خوانی، اطعام، توزیع بسته های معیشتی و اجرای طرح مساوات و همدلی مومنانه را از جمله برنامه های ماه مبارک رمضان در مساجد استان اصفهان برشمرد.

 

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان از ائمه جماعات، هیات امنا و مدیران تشکل های فرهنگی هر مسجد خواست تا برنامه ریزی هدفمند و جوان پسند و ویژه نسل جوان و نوجوان در جهت جذب به این مراکز دینی و حضور عموم مردم را فراهم سازند.

وی یادآورشد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا برای قطع زنجیره انتقال این ویروس لازم ست.

کد خبر 1160603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha