نخبگان ‌پرچم جهاد تبیین را به دست بگیرند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخبگان ‌پرچم جهاد تبیین را به دست بگیرند،گفت: در مقابل این سیاه نمایی دشمن که یک تهاجم فرهنگی است ما باید پرچم جهاد تبیین را به دست بگیریم و دستاوردها و پیشرفت ها را بگویم.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی شبستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین گفت: ما همواره با شبهه افکنی و الهام آفرینی و یاس آفرینی در جامعه روبرو هستیم که یکی از ترفندهای مخالفین نظام است.آنها مسائل مایوس کننده را چندین برابر همینطور سیاه نمایی کنند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان و مخالفین نظام و انقلاب از اقدامات مثبت و دستاوردها نمی گویند و هرجا مشکلی پیش می آید آنرا بزرگ می کنند و این کار سنگین دشمن در این دوران است که جامعه را به سمت یاس بکشاند.
 
 
وی ادامه داد:  در مقابل این سیاه نمایی دشمن که یک تهاجم فرهنگی است ما باید پرچم جهاد تبیین را به دست بگیریم و دستاوردها و پیشرفت ها را بگویم. کارکرد نخبگان این است که خدمات صادقانه ای که برای قشر محروم و مستضعف در همه جای کشور انجام شده است را بگویند و مشکلات را به همراه راه حلشان بیان کنند.
 
 
میرتاج الدینی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین ویژگی های دارد باید نخبگان فرهنگی و سیاسی به الزامات آن پایبند باشند و همچنان که همیشه رهبر حکیم انقلاب تاکید دارند، پرچم جهاد تبیین را به دست بگیریم و به میدان بیایم ابهام آفرینی ها را برطرف کنیم، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی داشته باشیم.
کد خبر 1160609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha