قطار گردشگری استان تهران به ورامین رسید

با استقبال مسئولان شهرستان ورامین، قطار گردشگری استان تهران به این شهرستان رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، برای نخستین بار در استان تهران گردشگران استان تهران، با قطار گردشگری به ایستگاه راه آهن ورامین رسیدند و مورد استقبال مسئولین ارشد شهرستان قرار گرفتند.

در این مراسم که فرماندار، نایب رییس و اعضای شورای اسلامي شهر و برخی مسئولین محلی حضور داشتند، مهندس علیرضا مومنی شهردار ورامین طی سخنانی کوتاهی گفت: ورامین با برخورداری از جاذبه های متنوع گردشگری، در تاریخ ایران جایگاه ممتاز و ویژه ایی دارد.

وی افزود: شهرداری ورامین در راستای معرفی جاذبه های باستانی، تاریخی، مذهبی، روستایی و ... ورامین به جهانگردان و ایرانگردان برنامه های مدونی تهیه و در طول سال جاری اجرایی خواهد کرد.

مومنی اضافه کرد: راه اندازی قطار گردشگری یکی از ابزارهای روز دنیای گردشگری است و مدیریت شهری تلاش خواهد کرد از پتانسیل وجود راه آهن در شهر ورامین، بهترین بهره برداری را در این زمینه نماید.

در ادامه با استقبال مسئولان و با اهدای شاخه گل، ۹۰ گردشگر تهرانی با راهنمایی محمدرضا تاجیک پژوهشگر و ورامین شناس، از جاذبه های گردشگری شهرستان ورامین همچون مسجد جامع، برج علاءالدوله، روستای هدف گردشگری خاوه، جاده درختی، آسیاب آبی، حمام خزینه و زورخانه این روستا بازدید و با همکاری دهیاری پرتلاش روستا از گردشگران با نان تافتون سنتی و ماست محلی پذیرایی شد.

کد خبر 1160610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha