افزایش ۸ درصدی مصرف بنزین و نفتگاز منطقه ارومیه در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱

مجرد گفت: همزمان با ایام نوروز و افزایش سفرها از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ مصرف بنزین و نفتگاز در سطح منطقه نسبت به سال گذشته با افزایش ۸ درصدی مواجه است.

«احمد مجرد»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در ارومیه، گفت: امسال به جهت مدیریت مطلوب بیماری کرونا و افزایش ترددهای بین شهری در تعطیلات نوروزی 1401 مقدار 19 میلیون لیتر بنزین با رشد 4.5 درصد و 7 میلیون لیتر نفتگاز با رشد 18 درصد در سطح منطقه ارومیه به مصرف رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: همزمان با ایام نوروز و افزایش سفرها از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ مصرف بنزین و نفتگاز در سطح منطقه نسبت به سال گذشته با افزایش ۸ درصدی مواجه است.

مجرد با اشاره به حجم وسیع سوخت‌رسانی و خدمات ارائه شده به مردم و مسافران در ایام نوروز 1401 خاطرنشان کرد: اولویت و ساختار اصلی برنامه های شرکت بر پایه ارائه خدمات مناسب به شهروندان، میهمانان و کاروان های راهیان نور در ایام نوروز است.

وی افزود:  به منظور رعایت حقوق مصرف کننده و سوخت رسانی مطلوب‌تر به مردم در ایام تعطیلات نوروز نیز تمامی تلمبه‌ها و نازل‌های جایگاه‌های سوخت منطقه پایش و کالیبره می‌شوند.

کد خبر 1160638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha