آمادگی پلیس برای بازگشت دور اول سفرهای نوروزی/ استقرار ۵۰۰ واحد گشت در مسیرهای مواصلاتی ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از آماده باش صد درصدی پلیس استان ایلام برای آغاز بازگشت دور اول سفر‌های نوروزی خبر داد و گفت: بیش از ۵۰۰ واحد گشت انتظامی، راهور و ترافیکی در سطح استان فعال و در مسیرهای مواصلاتی مستقر هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار« دلاور القاصی مهر» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: تمهیدات لازم در طول محورهای مواصلاتی استان در راستای بازگشت امن و  سلامت مسافران نوروزی در دور اول تعطیلات نوروزی فراهم شده است.

 

وی افزود: از قبل از عید نوروز همکاران ما در رده های مختلف انتظامی در آماده باش کامل بوده اند و  در راستای حضور فیزیکی بیشتر در محورهای مواصلاتی، هم اکنون در آماده باش صدرصدی برای خدمت مردم استان هستند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه آمادگی کامل برای بازگشت دور اول و آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در استان ایجاد شده است، گفت: بیش از ۵۰۰ واحد گشت انتظامی، راهور و ترافیکی در سطح استان فعال و در مسیرهای مواصلاتی مستقر هستند.

 

 سردار القاصی مهر یادآور شد: از این تعداد بیش از ۶۵ واحد گشت پلیس زاه در مسیر ها و جاده های مواصلاتی استان برای ارائه خدمت به  مردم مستقر هستند.

 

وی ابراز کرد:  به منظور تامین امنیتی بیشتر شهروندان و مسافران نوروزی در پارک ها، تفرجگاه ها و مراکز تفریحی از یگان های ویژه استفاده شده است.

 

 فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: مرکز فوریت های پلیسی  ۱۱۰ برای پاسخگویی به نیامندی های شهروندان و مسافران نوروزی  آماده خدمات رسانی است.

 

 

کد خبر 1160663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha