تجهیز ۵ مدرسه صومعه‌سرا برای اسکان مسافران نوروزی

بالو گفت: امسال پنج مدرسه با ۳۸ کلاس برای اسکان مسافران نورزی در نظر گرفته شده است.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: پذیرش مسافران نوروزی از 28 اسفند 1400 آغاز شده و تا 11 فروردین 1401 ادامه دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه پنج مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است افزود: این مدارس شامل دبیرستان نرجس با 10 کلاس، دبستان شهید علیخواه عربان با هشت کلاس، دبستان هاجر اباتر با 10 کلاس، دبیرستان حضرت زینب(س) گوراب‌زرمیخ با پنج کلاس و دبیرستان شاهد امام خمینی(ره) با پنج کلاس است.

 

وی با بیان اینکه تا پایان روز پنجم فروردین ماه 600 نفر در قالب 132 خانواده در مدارس اسکان داده شده‌اند گفت: قابل ذکر است اسکان امسال فقط مختص فرهنگیان است.

 

بالو با اشاره به اینکه ستاد اسکان آموزش و پرورش تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی مسافران انجام داده است تصریح کرد: آموزش‌وپرورش صومعه‌سرا به عنوان یکی از اعضای اصلی ستاد تسهیلات نوروزی از قبل از عید کار خود را آغاز کرده است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برای رفاه حال مسافران نوروزی حاضر در مراکز ستاد اسکان این شهرستان، تجهیزاتی مانند تلویزیون، یخچال، فرش، پتو و گاز طبخ غذا فراهم است.

کد خبر 1160685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha