۱۰۰ نفر از بسیجیان فومن به اردوی راهیان نور اعزام شدند

جعفری گفت: ۱۰۰ نفر از بسیجیان فومن در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

«محسن جعفری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با بیان اینکه طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا طرح‌های راهیان نور برگزار نشد اظهار کرد: این درحالیست که راهیان نور حرکت بزرگ فرهنگی به شمار می‌رود و امسال زمینه‌ساز بهره گیری از این فضا فراهم شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن راهیان نور را معدن معرفتی و نرم افزار انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و افزود: راهیان نور همچون ثروتی ارزشمند و به عنوان یک فناوری بهترین روش برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی به نسل جدید است.

 

وی یکی از رویکردهای برگزاری اردوهای راهیان نور را تبیین و انتقال دستاوردهای دفاع مقدس به عموم مردم به خصوص نسل جدید عنوان کرد و گفت: باید جهاد تبیین در این خصوص اتفاق بیفتد و برای تحقق این مسئله نیاز به روایت‌های صحیح از حماسه‌های دفاع مقدس داریم.

 

جعفری تصریح کرد: امروز(یکشنبه، 7فروردین) 100 نفر از بسیجیان شهرستان فومن در قالب خودرویی، شخصی و اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن خاطرنشان کرد: در این سفر چهار، بسیجیان از یادمان‌های شهدای هویزه، دهلاویه، فکه، طلاییه، پاسگاه زید، شلمچه، نهر خین، علقمه و اروندکنار دیدن می‌کنند.

کد خبر 1160700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha