میزبانی ۹۸ مدرسه خراسان جنوبی از مسافر نوروزی/ ۲۲ هزار نفر اسکان یافتند

نخعی نژاد از اسکان ۲۲ هزار و ۳۹۱ مسافر نوروزی در مدارس استان خراسان جنوبی خبر داد.

«حسن نخعی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با اشاره به آخرین وضعیت اسکان نوروزی در مدارس خراسان جنوبی اظهار کرد: حدود ۲۲ هزار و ۳۹۱ مسافر در قالب پنج هزار و ۷۱۶ خانوار در محل اسکان فرهنگیان استان اقامت کردند که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

 

معاون رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان طبس بیشترین تعداد مسافر را اسکان داده است، ادامه داد: ۱۴ پایگاه ستاد اسکان آموزش و پرورش در سراسر استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان در اولویت پذیرش ستاد اسکان این اداره هستند، تصریح کرد: امسال ۹۸ مدرسه با هزار و چهار کلاس درس برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده و ۳۱۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

 

نخعی‌نژاد با بیان اینکه ۱۲۱ کلاس در گروه ویژه، ۳۴۷ کلاس نوع الف و ۵۳۶ کلاس نوع ب برای اسکان فرهنگیان ساماندهی شد که با انتخاب متقاضیان ارایه خدمت می‌کنند، افزود: فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

 

گفتنی است، با هدف کیفیت‌بخشی به خدمات ستاد اسکان و آسان‌تر کردن فرآیند رزرو اتاق‌ها، سامانه جامع اسکان فرهنگیان به نشانی eskan.medu.ir طراحی شده است و افراد می‌توانند با مراجعه به آن و فهرست اقامتگاه‌های آماده و موجود در صورت تمایل، آنها را رزرو کنند.

 

 

کد خبر 1160709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha