وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با آیت الله شفیعی دیدار کرد

اسماعیلی در دومین روز سفر خود به خوزستان با حضور در حرم مطهر علی بن مهزیار ضمن قرائت فاتحه بر مزار حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی و شهدای گمنام، با آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدمهدی اسماعیلی» امروز (یکشنبه ۷ فروردین) با حضور در حرم مطهر علی بن مهزیار ضمن قرائت فاتحه بر مزار حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی و شهدای گمنام، با آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در منزل آیت‌الله شفیعی، ضمن عرض تسلیت، با نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی با ابلاغ پیام تسلیت رئیس جمهوری به آیت‌الله شفیعی اظهار کرد: مرحوم حاج آقا محسن شفیعی از ارکان خوزستان بود و فقدان این عالم برجسته ثلمه‌ای بزرگ برای استان است.

 

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد روح این شخصیت برجسته با شهدای کربلا محشور شود و افزود: از دست دادن این شخصیت برجسته و عالم وارسته ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه علمی و فرهنگی خوزستان و کشور است.

 

وی با تسلیت به خانواده عالم پرور شفیعی، صبر و اجر برای آیت اله شفیعی، پدر مرحوم حجت‌الاسلام محسن شفیعی و بیت محترم آن عالم فقید را از خداوند مسالت کرد.

 

«آیت‌الله سید علی شفیعی» نیز با تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه که برای عرض تسلیت حاضر شده بودند عنوان کرد: همه در برابر امر خداوند تسلیم هستیم و جز تسلیم در برابر امر الهی چاره‌ای وجود ندارد.

 

مرحوم «حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی» فرزند ارشد آیت‌الله شفیعی از مدرسان دانشگاه بود و ۱۱ سال مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان را عهده دار بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان بامداد ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و به برادر شهیدش پیوست.

 

کد خبر 1160710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha