امروز سلاح ما در برابر تهاجم اقتصادی دشمن بهبود جامعه تولید است

اکبری، گفت: امروز سلاح ما در برابر تهاجم اقتصادی دشمن و جهت امید آفرینی در دل مردم و بهبود وضعیت معیشتی جامعه تولید است .

 نوروز اکبری در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نامگذاری شعار امسال به تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط رهبر انقلاب ، یک راهبرد درست و منطقی دراین بازه زمانی است و رهبر انقلاب در نامگذاری شعار امسال نشان داد که به قول و عهد همیشگی خود در دفاع از جمعیت نخبگانی کشور برای پای کار آمدن برای رونق اقتصادی با اقتصاد دانش بنیان پای بند است .

 

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود : رهبر انقلاب به صورت واضح از حوزه جمعیت دانشگاهی و نخبگانی کشور دعوت کرده است که برای رونق و پیشرفت کشور پای کار تولید آمده و از علوم دانش بنیان در تولید استفاده کنند .

 

 

وی خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب هم همین موضوع آمده است و جامعه علمی کشور را دعوت کرده است که پای کار بیایند .

 

 

اکبری تصریح کرد: برای تحقق شعار سال نیاز به برنامه است ضمن اینکه اجرای برنامه‌ها به مجری توانمند و کار بلد نیاز دارد.امسال مساله دانش بنیان مورد توجه خاص قرار گرفته است و امیدواریم دولت با محور قرار دادن شعار سال، برنامه‌های اقتصادی خود را عملیاتی کند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب اظهار کرد: امسال مساله اشتغال، دانش بنیان ، توسعه تولید و اشتغال که فضای محوری مسایل دانش بنیان است مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و قابل تقدیر است و  اگر جامعه علمی و نخبگان کشور پای کار بیایند تولید دانش بنیان منجر به اشتغال پایدار در کشور خواهد شد .

 

 

کد خبر 1160711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha