کیفیت زیرساخت‌های یادمان‌های شهدا باید افزایش پیدا کند

سرلشکر سلامی بر لزوم افزایش کیفیت زیرساخت‌های یادمان‌های شهدا تاکید کرد و گفت: حضور شهدا در مناطق عملیاتی دفاع مقدس احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سردار سرلشکر حسین سلامی» امروز (یکشنبه ۷ فروردین) در حاشیه بازدید از کاروان های راهیان نور و بررسی و ارزیابی وضعیت مرز بین المللی شلمچه و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با تاکید بر نقش شهدا در سربلندی ایران اسلامی اظهار کرد: گام های بهتری می توان برای بهبود کیفیت و کمیت یادمان های شهدا و حضور راهیان نور برداشت و این نیز هدف ماست.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وقفه ۲ ساله در اردوی کاروان‌های راهیان نور ناشی از شیوع بیماری کرونا افزود: پس از ۲ سال تاخیر، عطش دوباره ای در مردم به‌وجود آمده و اکنون شاهد حضور گسترده راهیان نوری هستیم که این مناطق را بسیار ارزشمند می‌دانند.

 

وی تصریح کرد: راهیان نور با درک بالایی از اینکه خاک شلمچه قدمگاه و مشهد شهدایی است که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند، در این مناطق حضور پیدا می‌کنند.

 

سرلشکر سلامی با بیان اینکه حضور شهدا در این مناطق احساس می شود ابراز کرد: با بیش از ۴۰ سال حضور در کنار سردار دل ها، امروز احساس می کنم روح بلند و ملکوتی شهید حاج قاسم سلیمانی فراتر از ما در جامعه و در میان ما حرکت می کند چرا که اندیشه و تفکر و راه ایشان زنده تر از قبل در دل مردم این سرزمین زنده و پاینده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این خاک و این سرزمین، شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده است و نیاز دارد تا جاودانگی و قدر واقعی آنها دانسته شود.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در بازدید از یادمان شهدای والفجر ۸ اروندکنار، شهدا را چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ ها دانست و عنوان کرد: مدد و یاری شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه‌های مختلف بوده و است.

 

وی با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی دستاوردهای مختلفی داشته است اذعان کرد: این دستاوردها به واسطه شهدا به دست آمده و قابل تعریف و شمارش هستند.

 

سرلشکر سلامی یاد آور شد: باید بدانیم که این دستاوردها حاصل خون، تلاش و فداکاری شهدا است و نیاز است آن را به نسل آینده منتقل کنیم.

 

کد خبر 1160722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha