گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گامی مهم در راستای توسعه اخلاق است

بابایی گفت: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گامی مهم در راستای توسعه اخلاق و فضیلت در جامعه است و نهادنیه کردن این فرهنگ در جامعه وظیفه همگانی است.

«عبدالرضا بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی برکسی پوشیده نیست و همه ما باید در این راستا با تمام توان پای کار بوده و تلاش کنیم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا افزود: افزایش کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی می توانند با ترویج مطالعه، در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: همه توان ما در سال جدید باید برای توسعه همه جانبه در بخش های مختلف باشد و در کنار توجه به تولید و شعار سال، بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی هم مورد توجه باشد تا با رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در جامعه به توسعه همه جانبه در بخش های مختلف برسیم.

 

بابایی گفت: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی گامی مهم راستای توسعه اخلاق و فضیلت در جامعه است و نهادنیه کردن این فرهنگ در جامعه از وظایف مهم و اساسی ماست.

 

وی یادآورشد: در دیدار با «آرزو ولی پور» مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مازندران بر نکات ارزشمندی در راستای نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در جامعه اشاره شد که امیدواریم در این راستا گام های موثری برداشته و سرانه مطالعه شهروندان نکایی افزایش یابد.

 

به گزارش شبستان، همزمان با عید نوروز و شروع رسمی فعالیت ادارات و نهادها، «آرزو ولی پور» مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با عبدالرضا بابائی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا دیدار و در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی گفتگو کرد.

کد خبر 1160729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha