اقامت ۶ هزار نفر شب مسافر در نکا

داداشیان از اقامت ۶ هزار نفر شب مسافر در نکا خبر داد و گفت: این آمار در یک هفته اول ورود مسافران به نکا و اقامت در اقامتگاهها و اماکن بومگردی ثبت شده است.

«امید داداشیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شهرستان نکا در شرق مازندران به دلیل وجود جنگل و دریا و روستاهای مختلف گردشگری، یکی از مقاصد گردشگری استان مازندران است و با توجه به جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر به ریاست استاندارد تمهیدات لازم اندیشیده شده تا بتوانیم کارگشایی مسائل گردشگری باشیم.

 

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نکا، از اجرای اقدامات و تمهیدات لازم برای  استقبال و خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: بر‌نامه های متنوع نوروزی و اجرای مراسمات اصیل  وخاص  ویژه نوروز

 

وی خاطر نشان کرد: با کاهش محدودیت‌های کرونایی و بعد از دوسال، شاهد حضور کم‌نظیر گردشگران و مسافران نوروزی در نکا در روزهای ابتدای فروردین‌ماه سال‌جاری بودیم.

 

داداشیان از اقامت 6 هزار نفر شب مسافر در نکا خبر داد و گفت: این آمار در یک هفته اول ورود مسافران به نکا و اقامت در اقامتگاهها و اماکن بومگردی ثبت شده است.

 

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نکا افزود: جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر با تاکید بر برنامه ریزی برای افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در نکا به طور مستمر برگزار می شود تا خدمات شایسته به مسافران نوروزی ارائه شود.

 

وی یادآور شد: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور هموطنانی که شهرستان نکا را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند ارائه دهیم و لازم است نهایت تلاش و کوشش خود را در جهت رضایتمندی این عزیزان به کار گیریم.

کد خبر 1160736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha