تکمیل برج هنر مهم ترین مطالبه اهالی فرهنگ و هنر  استان ایلام است

حسنی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه برج هنر اختصاص می یابد، گفت: تکمیل برج هنر مهم ترین مطالبه اهالی فرهنگ و هنر استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، یکشنبه( ۷ فروردین) در بازدید از  برج هنر شهر ایلام با عنوان این مطلب که تکمیل برج هنر شهر ایلام به عنوان یک پروژه فرهنگی مهم ترین مطالبه مردم است، اظهار کرد: در سال جدید باید اعتبارات لازم برای این پروژه مهم اختصاص یابد.

 

«محمدسبحان حسنی» یادآور شد:با توجه به مطالباتی که هنرمندان، فرهنگ دوستان و هنرمندان دارند، انتظار می رود که این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد و این اهمیت تکمیل این پروژه را دو چندان کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه تکمیل و بهره برداری از این طرح به طور قطع تاثیرات مثبتی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و توسعه رشته های هنری دارد، افزود: بازدید امروز با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نشان از اهمیت تکمیل این پروژه مهم و با اهمیت است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به این مهم که تکمیل پروژه مذکور، به طور قطع از آسیب های اجتماعی می کاهد و شور و نشاط اجتماعی ایجاد می کند، گفت: با توجه به پیگیری انجام شده، انشاءالله امسال اعتبارات بیشتری از محل اعتبارات استانی و ملی برای تکمیل این پروژه اختصاص می یابد.

 

حسنی با بیان اینکه بازدید از این طرح در روزهای ابتدایی سال جدید نشان دهنده اهمیت این طرح است، خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی، همه ما وظیفه داریم با همه توان برای تکمیل این پروژه مهم فرهنگی و هنری اهتمام جدی داشته باشیم.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام نیز در این بازدید با تبریک سال نو، اظهار کرد:  مدیریت محترم حوزه هنری ایلام در این چند سال گذشته تلاش های فراوانی برای فعال کردن  پروژه برج هنر استان داشته اند که قابل تقدیر است، این پروژه دارای اهمیت زیادی است که بر این اساس در روزهای ابتدای سال سال جدید با حضور معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری ایلام مورد بازدید قرار گرفت.

 

« رحمت الله قیصوری» یادآور شد: تکمیل این طرح موجب افزایش شاخص های فرهنگی و هنری در سطح استان می شود و  یکی از طرح های بزرگ فرهنگی و هنری در سطح استان به شمار می رود که البته این طرح در چند سال گذشته نیز در زمینه اختصاص اعتبار مورد توجه بوده است و محل تامین اعتبارات این پروژه از اعتبارات استانی است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون از محل اعتبارات استانی حدود ۱۶ میلیارد تومان در این طرح هزینه شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می شود که با همکاری شورای برنامه ریزی استان، حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و استاندار محترم ایلام از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، اعتبارات ویژه ای به این طرح اختصاص یابد.

 

گفتنی است پروژه برج هنر شهر ایلام از سال ۹۵ آغاز شده و مقرر شده بود سال ۹۹ تکمیل و به بهره برداری برسد.

کد خبر 1160739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha