برنامه تحول در حوزه تولید و تجارت گیلان منطبق با شعار سال است.

پورحیدری با تاکید بر اعتمادسازی در حوزه صنعت استان گفت: برنامه تحول در حوزه تولید و تجارت گیلان منطبق با شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «تیمور پورحیدری»  در دیدار نوروزی با سردار « آقازاده» نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف و برنامه های سازمان در راستای تحول در حوزه تولید و تجارت در راستای منویات مقام معظم رهبری منطبق با اهداف شعار سال است.


مدیرکل صمت گیلان با قدردانی از همراهی و رویکرد مثبت نماینده رشت، عنوان کرد: تمام همت و تجاربم را برای اصلاح امور و حمایت از واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال بکار خواهم بست و حتماً در این مسیر از ظرفیت عظیم نمایندگان فهیم استان استفاده خواهیم کرد.


*اعتماد سازی لازمه تحول در جامعه
سردار «علی آقازاده » نیز این در دیدار گفت: تجارب و بومی بودن شما؛ فرصتی برای استان است ولی ماموریت های شما پیچیدگی خاص خودش را دارد لذا باید اقدامات و فعالیت های جدی تری برای مهار گرانی و احیاء واحدهای راکد صورت پذیرد. 


نماینده مردم رشت در مجلس افزود: اقداماتی که در این دولت برای رفع موانع و مشکلات تولید در پیش گرفته شده است شتاب مناسبی است که امید را در مردم زنده کرده است و به عملکرد دولت در این مدت اعتماد خوبی پیدا کرده اند.


وی با اشاره به وجود نقص هایی در بعضی از ادارات تاکید کرد: این ضعف ها در شان مردم شریف استان نیست،البته مردم انتظار معجزه ندارند ولی می توان با همت و جدیت در کار از بروز ضعف و نقصان پیشگیری کرد.


آقازاده جلوگیری از بروز اتفاقاتی همانند وضعیت موجود کارخانه پوشش و رشت الکتریک را توصیه نمود و گفت: نسبت به رفع وضعیت هم اکنون صنعت نوغانداری و صنعت ابریشم که نیمه جانی از او باقی مانده است باید کوشا باشیم و این صنعت را احیا کنیم تا دچار انقراض نشود که در غیر این صورت باید جوابگوی خدا و مردم باشیم.


آقازاده با بیان اینکه عملکرد حوزه های مختلف صنعت در سال‌های اخیر چندان خوب نبوده و باید اعتماد از دست رفته با کار و تلاش مضاعف احیاء شود، خاطرنشان ساخت: باید با احیای اعتماد در بین مردم، لازمه تحول اقتصادی پویا و افزایش سطح معیشت مردم فراهم گردد.

کد خبر 1160743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha