تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی  رویکردهای اصلی شهرداری سمنان است

مرتضی نژاد گفت:تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی شهرداری سمنان در سال جدیداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید« علی مرتضی نژاد» در جلسه شورای مدیران گفت:بسیاری از پروژه‌های عمرانی که از سال‌های گذشته به دلیل کمبود اعتبار نیمه‌تمام مانده‌اند باید در سال جدید به نقطه قابل قبولی از لحاظ پیشرفت عمرانی برسند.

 

شهردار سمنان با تأکید بر عزم جدی شهرداری در تکمیل این پروژه‌ها،ادامه داد: چند پروژه مهم دیگر در راستای پیشرفت شهر برای سال جدید تعریف شده که تونل بهشت از مهم‌ترین آن‌ها است.

 

وی به مشکلات ترافیک شهر حدفاصل میدان سعدی تا میدان عدالت اشاره کردوافزود: ، کارهای مطالعاتی ایجاد تونل بهشت که در این خصوص  بسیار راهگشا است بزودی آغاز می‌شود.

 

مرتضی نژاد افزود: شهرداری‌ها در سراسر کشور در شرایط مالی نامساعدی به سر می‌برند و باید با هنر مدیریت، شرایطی را فراهم کرد تا ضمن افزایش آبادانی شهر، اجرای پروژه‌های عمرانی با حداقل هزینه انجام شود.

 

شهردار سمنان توسعه عمرانی شهررا  از دیگر اولویت‌های اساسی شهرداری سمنان در سال جاری برشمردوافزود: مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی که امسال نسبت به تکمیل آنها اقدام خواهد شد پروژه‌های فاضلاب شهری، تقاطع غیرهمسطح امام حسن (ع)، روزیه و پل‌های خیرآباد و حسن‌آباد است.

 

وی با اشاره به اینکه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سمنان به صورت محله محور تدوین شده است  اظهارداشت:۷ ناحیه شهری در سمنان وجود دارد و بر این اساس مقرر شده است نسبت به هوشمندسازی شهر و پیاده‌سازی کامل فرآیندهای شهرداری الکترونیک، انجام پروژه‌های کوچک مقیاس در سطح محله‌ها با استفاده از توانایی‌های نواحی، مشارکت در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و بازآفرینی بافت‌های فرسوده اقدام شود.

 

مرتضی نژاد انجام فعالیت‌های فرهنگی را در کنار انجام فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای در شهر سمنان در سال پیش رو از دیگر اولویت‌های مهم شهرداری سمنان عنوان کرد.

 

شهردار سمنان کاهش درآمد شهرداری به دلیل مشکلات اقتصادی، رکود ساخت و ساز و همچنین افزایش بی‌رویه هزینه‌ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مدیریت هزینه و ایجاد درآمد پایدار از اصلی‌ترین وظایف سازمان‌ها و واحدهای زیرمجموعه شهرداری در سال جدید است.

کد خبر 1160761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha