توزیع ۱۰۰۰ قرص نان میان نیازمندان در جهرم

جعفرزاده گفت: به همت «خانه هلال» امامزاده «فضل بن موسی (ع)» جهرم تعداد هزار قرص نان و ۴۰ بسته مواد غذایی میان خانواده های کم بضاعت شهرستان جهرم توزیع شد.

«رامین جعفرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «خانه هلال» آستان امامزاده «فضل بن موسی (ع)» شهرستان جهرم با همکاری مرکز نیکوکاری «آوای آسمانی»، به منظور کمک و حمایت از خانواده های کم بضاعت برنامه های خیریه خود را به اجرا در آوردند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم افزود: در این برنامه که از اوایل فروردين ماه سال جاری تا کنون انجام شده، با توزیع نان و بسته های معیشتی ادامه پیدا کرده است.

 

وی بیان کرد: در این طرح و با کمک خیران و نیکوکاران تعداد یک هزار قرص نان تهیه و میان خانواده های کم بضاعت محله توزیع شده است.

 

جعفرزاده ادامه داد: همچنین در این راستا تعداد ۴۰ بسته غذایی نیز به خانواده های بی بضاعت و محروم تقدیم شده است.

 

وی اضافه کرد: این بسته ها شامل اقلام مورد نیاز خانواده ها همچون، روغن، رب گوجه، ماکارونی، برنج و... بوده است که میان خانواده هایی که پیش از این شناسایی شده توزیع شده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم در پایان از همت و تلاش عوامل این برنامه خیریه و همچنین یاری خیران و نیکوکاران قدردانی کرد و خواستار تداوم این برنامه در راستای حمایت از خانواده های کم بضاعت شد.

 

کد خبر 1160787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha