گفتمان سازی و سیاستگذاری کلان فرهنگی با توجه به شعار سال ضروری است

آیت الله حسینی همدانی از استان البرز به عنوان استان برتر کشور در عرصه دانش بنیان نام برد و گفت: گفتمان سازی و سیاستگذاری کلان فرهنگی با توجه به شعار سال ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی نشست اداری که یکشنبه (۷ فروردین) در استانداری البرز برگزار شد گفت: استان البرز چهارمین مرکز فناوری و دانش بنیان کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: گفتمان سازی و سیاستگذاری کلان فرهنگی مبنی بر نامگذاری شعار سال از طرف رهبرمعظم انقلاب، مبنای فعالیت و برنامه ریزی های استانی است.

 

وی با اشاره به اهمیت استفاده از فرصت ها بیان کرد: بهار فصل زنده شدن طبیعت، فصل درس و عبرت برای انسان است که باید از فرصت ها و زمان ها نهایت استفاده را نماید. 

 

وی اظهار کرد: همه ما در محضر خداوند باید پاسخگوی اعمال خود باشیم، در سال جدید با در نظر گرفتن خداوند برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بیان کرد: نام گذاری سال از طرف رهبرمعظم انقلاب مخاطبان خاص و عامی دارد که مخاطبان خاص مسئولان و مخاطبان عام مردم و نخبگان هستند. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: انتظار می رود سال جدید با توجه به نام گذاری صورت گرفته شاهد تحول استان البرز و قرار گرفتن در مسیر رشد و توسعه آن باشیم.

 

 

کد خبر 1160800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha