«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» عزت و اقتدار ملی را به ارمغان می آورد 

آخوند کرامتی فر گفت: تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین عزت و اقتدار ملی نظام و کشور را به ارمغان می آورد.

آخوند «محمدمهدی کرامتی فر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در سالی که مزین به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) انتخاب شد باید این را بدانیم که، تولید ملّی در واقع راه اصلی عبور از سختی‌ها و دشواری های اقتصادی برای کشور است.

 

کارشناس امور دینی غرب گلستان افزود: مهمترین مسائل اقتصادی کشور یعنی مسئله‌ تولید، رواج تولید ملّی و رونق تولید ملّی را حل کرده و اعتماد به نفس ملّی را نیز بالا می برد.


وی با بیان اینکه تولید باید دارای دو خصوصیت باشد، تصریح کرد: یکی اینکه تولید اشتغال‌آفرین بوده و دیگری اینکه دانش‌بنیان باشد و تولید دانش‌بنیان نیز باید متّکی به دانش، دانش جدید و پیشرفت‌های علمی و تولیدی در راستای اشتغال‌آفرینی باشد.

 

آخوند کرامتی فر اظهارداشت: مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی با اصل «ما می توانیم» که امام راحل این درس را به ما یاد دادند در راستای تحقق عملی شعار سال تلاش کنند تا با تولید ملی متکی بر دانش و اشتغال آفرینی و رفع بیکاری برای جوانان گام های مؤثرتری را بردارند. 

 

وی افزود: در هفته‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ که آغازگر قرن جدید است، با ماه بزرگ و مبارک رمضان مواجه هستیم که فرصتی برای تحول‌های بزرگ معنوی است، این فرصت مغتنمی که خداوند متعال در ماه مبارک رمضان عنایت کرده، فرصتی برای تحول در وجود بشریت و تحول در انسان‌ها است، تا در ارتباط با مبدا اعلی، تحول و تکامل پیدا کنند.

 

کارشناس امور دینی غرب گلستان ادامه داد: ماه رمضان، ماه ضیافت الهی است و در این ماه بابرکت سفره‌ ضیافت الهی پهن است و علت مبارک بودن ماه رمضان این است که راه نجات از آتش وفوز به جنت است.

 

آخوند کرامتی فر بیان داشت: رحمت الهی، عزت الهی، توفیق الهی، قرب الهی، استغنای ناشی از تفضل الهی، رزق مادی، رزق معنوی، همه در ماه رمضان است و ماه مبارک رمضان بهار نوسازی و خودسازی انسان و بهار انس با خداست.

 

 

کد خبر 1160810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha