هر خانواده در کردستان یک موسسه فرهنگی محسوب می‌شود/ لزوم اجرای یک رویداد فرهنگی بین‌المللی کُردی در کردستان

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هر خانواده در کردستان خودش یک موسسه فرهنگی است بنابراین کار کردن در استان زحمت و همت مضاعفی می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سید محمد هاشمی معاون حقوقی امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هر خانواده در کردستان خودش یک موسسه فرهنگی است بنابراین کار کردن در استان زحمت و همت مضاعفی می‌طلبد.

 

 

هاشمی خواستار استعدادپروری و توجه به مناطق محروم شد و گفت: کارهای خوبی در استان به زبان کردی انجام شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه از مدیرکل جدید می‌خواهم نه تنها رویدادهای بخشی یا ملی بلکه رویدادهای بین‌المللی کُردی را بجای بگذارند بگونه‌ای که شایسته مردم سنندج و استان کردستان باشد، افزود: کردستان باید میزبان رویدادهای فاخر کُردی باشد و وزارت ارشاد نیز از اینگونه اقدامات فرهنگی استان حمایت می‌کند.

 

 

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم کاری ماندگار و پر از نشانه‌های خوب برای مردم انجام دهیم آنوقت خواهیم توانست نام نیک از خود برجای بگذاریم.

 

 

هاشمی تصریح کرد: صمیمی‌ترین و صادق‌ترین نیروها را در استان داریم که فعالیت می‌کنند و این سلامت کارکنان را می‌رساند.

 

 

وی افزود: نیاز است با همدلی و پای کار بودن اتفاقات موثری در استان رقم بزنیم و شاهد توسعه فرهنگی و هنری استان و انجام خدمات موثر برای مردم این دیار باشیم.

کد خبر 1160817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha