مساجد برای استقبال از ماه  میهمانی خدا آماده می شوند

حجت الاسلام احمدی گفت: مساجد برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده و تمیز می شوند و سازمان تبلیغات در این امر پیشرو است .

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سازمان تبلیغات استان کرمانشاه  بعنوان متوالی برنامه های ماه مبارک رمضان  برنامه ها را بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌کند.

 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط کرونایی مبلغین در سطح محدودی ساماندهی شدند و برنامه منسجمی برای حضور روحانیون در برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

 

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه  تلاوت قرآن در مساجد و تکایا خاطر نشان کرد: برنامه های تلاوت قرآن و محافل قرآنی در مساجد و تکایا با رعایت موازین بهداشتی برگزار می شود .

 

 

 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: تمامی مبلغین ما آماده ارائه خدمات به  آن دسته از ادارات و ارگان هایی که می خواهند  مراسمات فرهنگی برگزار کنند  هستند و مبلغین با تجربه و زبده را جهت تبلیغ در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن دهه آخر ماه شعبان  اظهار کرد: هر سال  دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه دهه غبارروبی و عطرافشانی مساجد نام گذاری شده است که  در این راستا برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود و بصورت نمادین مراسم غبارروبی را از مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک بعثت کرمانشاه آغاز و  نمازخانه‌های بین راهی، حسینیه‌ها و امکان متبرکه و امامزدگان در سطح استان برای استقبال از ماه مبارک رمضان غبارروبی خواهد شد.

 

کد خبر 1160884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha