آماده باش اپراتورهای تلفن همراه در فارس برای هفته دوم نوروز

سلیمان پور گفت: تیم های فنی و نگهداری مخابرات منطقه فارس و اپراتورهای تلفن همراه با هدف پایداری شبکه ارتباطی استان تا پایان هفته دوم نوروز در حالت آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید سلیمان پور»، امروز (دوشنبه 8 فروردین) از آماده باش اپراتورهای تلفن همراه برای هفته دوم نوروز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده، شاهد بیشترین پایداری شبکه ارتباطی استان فارس در تعطیلات نوروزی بوده ایم.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: طبق پایش شبکه تلفن همراه و اطلاعات منتشر شده توسط اپراتورها، فارس از نظر ورود مسافران نوروزی در بین پنج استان اول کشور قرار دارد و با افزایش پهنای باند سایت های تلفن همراه به ویژه در جاده های ورودی و پر تردد استان، افزایش ظرفیت UPS های سایت های ارتباطی و آماده باش تیم های فنی، امسال برای اولین بار آمار قطعی سایت های 2G و 3G در استان در حد صفر است و هیچ گونه قطعی طولانی در مکالمه و اینترنت در استان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در ایامنوروز تنها یک سایت همراه اول در فسا و یک سایت جاده ای همراه اول در محور «ابوالحیات به کازرون» به دلیل قطعی برق و یکی از سایت های کمپ راهداری استان نیز به علت خرابی باطری و عدم شارژ مناسب سلول های خورشیدی در ساعاتی قطع شدند اما با اعزام سریع تیم های فنی به سرعت شاهد رفع مشکل نرمال شدن شبکه شدیم.

سلیمان پور اعلام کرد: تیم های فنی و نگهداری مخابرات منطقه فارس و اپراتورهای تلفن همراه با هدف پایداری شبکه ارتباطی استان تا پایان هفته دوم نوروز در حالت آماده باش هستند و تمامی واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در فارس با شیفت بندی کارکنان و محوریت اداره کل ICT استان به هم استانی ها و مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

کد خبر 1160891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha