برگزاری جشن میلاد حضرت رقیه (س) و تقدیر  از دختران

یادگاری از برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت رقیه (س) در مسجد صاحب الزمان(عج) خنداب خبر داد.

«محسن یادگاری» ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت رقیه (س) از برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت حضرت رقیه(س) خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: این مراسم با حضور اعضای کانون، نمازگزاران و مسئولان برگزار شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، افزود: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی و مولودی خوانی کربلایی محمدرضا یادگاری در مسجد حضرت صاحب الزمان عج خنداب برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم به بهمت کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای مدظله العالی، هیئت امنای مسجد حضرت صاحب الزمان عج،  پایگاه بسیج سید احمد خمینی ره و مجمع حیدریون خُنـداب بر‌گزار شده بود ،  بیان کرد: قرائت قرآن و پذیرایی از برنامه های این ایام بود.

حجت الاسلام حسینی نیز در این مراسم بر الگو گیری دختران جوان از حضرت رقیه و دیگر بانوان بزرگ اسلام تاکید کرد و گفت: دختران جوان باید با حفظ حجاب در مسیر ارزش های دینی و اسلامی گام بردارند.

 

وی به صبر و استقامت حضرت رقیه و مصائبی که بر ایشان وارده شده اشاره کرد و ادامه داد: همه اقشار جامعه به ویژه بانوان و دختران جوان باید از ایشان درس صبر، استقامت و ولایتمداری بگیرند.

 

حجت الاسلام حسینی همچنین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه پر خیر و برکتی است که باید از لحظه لحظه این ماه در راستای خود سازی و تهذیب نفس بهره گیری کنیم.

 

وی همچنین به اعمال ماه مبارک رمضان و اشاره کرد و بیان کرد: پرهیز از گناه برترین اعمال این ماه پر خیر و برکت است که باید در این به این مهم بیش از پیش توجه شود.

کد خبر 1160902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha