حل شدن مسئله جوانان تنها با فعالیت یک دستگاه به منزل مقصود نمی رسد

صفرپور با اشاره به اینکه حل شدن مسئله جوانان تنها با فعالیت یک دستگاه به منزل مقصود نمی رسد، گفت: همه دستگاه ها باید با عزم و اراده جدی برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان برای حل مشکلات جوانان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر صفرپور»، امروز (دوشنبه 7 فروردین) در جمع خبرنگاران در جلسه مدیران پاسخگو که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: اصحاب رسانه در فضای ورزش یار و همراه بوده اند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با یادآوری این مطلب که در گام اول اعتماد سازی مجددی را در دستور کار قرار داریم، افزود: بنای عظیم ورزش فارس طی ادوار گذشته به همت پیشکسوتان و قهرمانان و ورزشکاران ایجاد شده بود ولی در گذر زمان دچار لرزش های مهیبی شد که باعث شد این بنا آسیب جدی ببیند و از این رو سعی شد اعتماد عمومی دوباره به ورزش فارس شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما بر اینست که ورزش با حضور جوان به قله های افتخار می رسد و جوان هم با ورزش به تعالی زندگی می رسد، این 2 رکن نوید بخش عزت، افتخار، سلامت همگانی و نشاط اجتماعی را ایجاد می کند، اظهار کرد: با توسعه زیرساخت های ورزشی اولویت دسترسی آسان به ورزش را در دستور کار قرار داده ایم.

صفرپور با اشاره به اینکه همواره گفته می شود در فضای ورزش و جوانان به موضوع جوانان کمتر توجه شده است، اظهار کرد: اولویت توجه به جوانان در دستور کار این دولت قرار دارد و از سوی دیگر ورزش و جوانان تحت پروژه های عمرانی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: انتظارات از ورزش نامحدود ولی منابع در اختیار ورزش محدود است و بنا داریم از تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان را برای توسع ورزش استفاده کنیم.

صفرپور با اشاره به اینکه حل شدن مسئله جوانان تنها با فعالیت یک دستگاه به منزل مقصود نمی رسد، تاکید کرد: همه دستگاه ها باید با عزم و اراده جدی برای استفاده از تمام ظرفیت های موجود در استان برای حل مشکلات جوانان داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با یادآوری این مطلب که حضور در عرصه ورزش حرفه ای به تفکر و زیرساخت حرفه ای نیاز دارد، تاکید کرد: فارس هشت سال تیم در لیگ برتر نداشت امسال تیم فجر سپاسی شیراز به لیگ برتر صعود کرد و شهریورماه زمین به پیمانکار تحویل شد و بازی اول فجر هم در اوایل آبان ماه برگزار شد.

صفرپور گفت: ورزشگاه «پارس» می توانست نگین ورزش فارس باشد اما امروز به معضل تبدیل شده و افتتاحیه های عجولانه باعث این مشکلات شده است و همان موقع 71 ایراد از این ورزشگاه را به متولیان امر در تهران ارائه می کنند و امروز هنوز 50 مورد از این ایرادها باقیمانده است که شاید شرکت توسعه ورزش توجه نمی کند و شهریور امسال برای احیای چمن اقدام می کند و مقرر شد که تا دی ماه تحویل داده شود و از همان موقع اصلاح شرایط موجود از پیمانکار خواستار شدیم و خاک و زیرسازی چمن ورزشگاه «پارس» دوباره انجام شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: چمن ورزشگاه «حافظیه» باید کاملا عوض شود و حداقل بازه زمانی برای آماده سازی این ورزشگاه را یک بازه 9 ماهه عنوان کرده اند و هیچ استفاده از آن چمن نشود.

وی گفت: ما انکار نمی کنیم که چمن «حافظیه» خوب نیست اما اینکه همه مشکلات را گردن یک موضوع انداخته شود یک اشتباه راهبردی است.

صفرپور با اشاره به اینکه تمام تلاش بر این بوده است که شرایط مطلوب وجود داشته باشد و علاقه داریم میزبانی را داشته باشیم اما به درخواست سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز، این بازی به مشهد می رود تا برای بازی های بعدی وضع حافظیه بهتر شود، تاکید کرد: ورزشگاه «پارس» برای فصل بعد آماده خواهد بود و سعی می کنیم ورزشگاه «شهید دستغیب» برای لیگ یک آماده شود.

وی گفت: احیای باشگاه بزرگ «برق شیراز» را مد نظر قرار داده ایم و تاکنون جلسات مختلفی برگزار شده است و یکی از طرفداران این تیم حاضر شده که مطالبات سابق را تسویه کند و این باشگاه به عنوان نماد فوتبال فارس، احیا می شود.

کد خبر 1160915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha