حمایت همه جانبه برای توسعه فرهنگ کارآفرینی به صورت ويژه از طرح های فناور و تحول آفرين در کرمانشاه

امیری مقدم، گفت: برای توسعه فرهنگ کارآفرینی به صورت ويژه از طرح های فناور ، تحول آفرين و تحول اقتصادی استان منوط به حمايت از کسب و کارهای جدید و خلاق است.

بهمن اميري مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در كرمانشاه گفت: توسعه زيست بوم فناوري و نوآوري امسال بايد در اولويت برنامه ها قرار گيرد و با حمايت و هدايت شركت ها و كسب و كارهاي نوپا بايدمسير تجاري سازي ايده ها و ورود محصولات به بازار تسهيل شود و يقيناً با بهره مندي بخش توليد و خدمات از دانش نوين برپايه هاي فناوري، شاهد سبب كاهش هزينه ها، افزايش بهره وري و اشتغالزايي پايدار و موثر در استان خواهيم بود.

 

 

استاندار کرمانشاه افزود: صندوق نوآوري و شكوفايي از شركت هاي فعال كه بر پايه دانش و پژوهش فعاليت مي كنند و صاحبان ایده، کارآفرینان و متقاضیان دارای طرح های نوآور مبتنی بر فناوری های جدید مي تواند حمايت كند.

 

 

وي با اشاره به اینکه شعار توليد عمدتاً در چند سال گذشته محور امور قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: تأكيد و توجه رهبر معظم انقلاب اسلامي به مقوله توليد و حمايت ويژه از كسب و كاري هاي دانش محور با رويكرد حل مشكلات اقتصادي كه امسال نيز در شعال سال به عنوان راهبردي اساسي و مهم بيان گشت؛ نشان مي دهد توليد كليد حل مشكلات اقتصادي است و بر اساس فرمايش معظم له در پيام نوروزي براي تحقق توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين از همه ظرفيت و امكانات موجود استفاده و بي شك راهبرد شعار سال، راهبردي اساسي براي برون رفت از مشكلات و بهبود وضعيت اقتصادي، معيشت و كاهش نرخ بيكاري در استان است.

 

 

امیری مقدم با بیان اینکه توجه ویژه به شرکت های دانش بنیان و نوآور را در مسیر توسعه و پیشرفت استان لازم و ضروری است تاکید کرد: همگی وظیفه داریم از ایده های خلاقانه و مبتکرانه حمایت کنیم زیرا این مهم علاوه بر اشتغالزایی، افزایش تولید و رونق اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

استاندار كرمانشاه  گفت: بي شك با افزايش بهره وري، كاهش هزينه ها، به كارگيري دانش در توليد و خدمات، تقويت ارتباط دانش، صنعت و جامعه مي توان در مسير تحقق توليد اشتغال آفرين و دانش بنيان را بر اساس ايجاد پايه هاي استوار محكم گام برداشت و شاهد رشد، رونق اقتصادي، ايجاد اشتغال، افزايش رفاه و اعتماد عمومي بود.

 

کد خبر 1160933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha