بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی امروز در بازدید از بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در طول ایام نوروز در بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: خیمه معرفت به عنوان یکی از برنامه های شاخص طرح نوروزی آرامش بهاری در سه غرفه کودک و نوجوان، غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی و غرفه فرزند آوری و جمعیت در این بقعه متبرکه فعال و در خدمت زائران نوروزی می باشد.

وی افزود: طرح نوروزی آرامش بهاری از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰  آغاز و تا سیزدهم  فروردین ماه سال جاری در بقاع متبرکه استان ادامه دارد.

 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: امامزاده شاه مختار علیه السلام یکی از بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد است که در منطقه مختار واقع شده و در حاشیه جاده کمربندی یاسوج ـ شیراز و اصفهان، آن را تبدیل به ایستگاه آرامش روح و امنیت جان کرده است.

 

کد خبر 1160953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha