پرسنل بهداشت و فوریت های پزشکی در برابر کرونا جهاد کردند

عین اللهی با بیان اینکه پرسنل بهداشت و فوریت های پزشکی در برابر کرونا جهاد کردند گفت: اکنون نیز در ایام تعطیلات سال جدید نیروهای فوریت های پزشکی با ایثارگری برای سلامت جامعه در حال جهاد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «بهرام عین اللهی» ظهر امروز (دوشنبه ۸ فروردین) در دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت جعفر شریفی در خرمشهر اظهار کرد: شهدای سلامت نمونه بارز ایثارگری در دوران کرونا هستند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شهدای سلامت همانند رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای سلامت جامعه نثار کردند افزود: شهید شریفی و دیگر شهدای مدافع سلامت نمونه‌ای از ایثارگری هستند که همانند رزمندگان در دوران دفاع مقدس در جبهه سلامت به شهادت رسیدند.

 

وی با تاکید بر رفع مشکل خانواده شهید شریفی، شهید مدافع سلامت خرمشهر تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی آبادان در کمتر از یک ماه آینده مشکل مربوط به استخدام همسر این شهید را برطرف خواهد کرد.

 

عین اللهی شیوع بیماری کرونا را امتحانی بزرگ برای تمام دنیا از جمله ایران خواند و ابراز کرد: در بسیاری از کشورهای جهان رسیدگی به بیماران کرونایی به خوبی انجام نشد و بیماران با مشکل مواجه شدند، اما در کشور ما به دلیل روحیه فداکاری در پیک دلتا و با مراجعه روزانه بیش از ۵۰ هزار بیمار خدمات مناسبی به بیماران ارائه شد.

 

وی با بیان اینکه پرسنل بهداشت و فوریت های پزشکی در برابر کرونا جهاد کردند ادامه داد: اکنون نیز در ایام تعطیلات سال جدید نیروهای فوریت های پزشکی با ایثارگری برای سلامت جامعه در حال جهاد هستند.

 

وزیر بهداشت به روند کاهشی مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور نیز اشاره کرد و گفت: آمار مرگ و میر ناشی از کرونا نسبت به مدت مشابه سال گدشته کاهش یافته و این مهم با روحیه فداکاری کادر درمان حاصل شده است.

 

وی با بیان اینکه خرمشهر دین بزرگی به گردن کشور دارد و اکنون باید ایثارگری و مجاهدت های مردم این شهر را در هشت سال دفاع مقدس جبران شود عنوان کرد: توجه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناطق آسیب دیده از دوران دفاع مقدس است، همه مدیون مردم این خطه هستیم و برای خدمات رسانی بهتر در حوزه سلامت بیمارستان در حال ساخت آیت الله طالقانی آبادان به عنوان یکی از مجهزترین بیمارستان‌های کشور برای خدمت رسانی به مردم این منطقه به زودی افتتاح می شود.

 

کد خبر 1160959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha