لزوم تبیین شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» در هفته «هنر انقلاب اسلامی»

زارعی با تاکید بر لزوم تبیین شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» در هفته «هنر انقلاب اسلامی» گفت: هنرمندان باید با بهره گیری و استفاده از زبان هنر مبانی و آموزه‌های اصیل انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام برای جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «نسرین زارعی»، امروز (دوشنبه ۸ فروردین) در جلسه هماهنگی برگزاری هفته «هنر انقلاب اسلامی» با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر  تبیین اهداف انقلاب اسلامی گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی است تا آثار هنری متناسب با ارزش های انقلابی و اسلامی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم افزود: هفته «هنر انقلاب» که هر سال همزمان با سالروز شهادت «شهید سید مرتضی آوینی» سید شهیدان اهل قلم از سوی حوزه هنری با برپایی مجموعه برنامه‌هایی گرامی‌داشته می‌شود که از ۱۸ فروردین‌ماه در شهرستان آغاز می شود.

 

وی بیان کرد: هنرمندان باید با بهره گیری و استفاده از زبان هنر مبانی و آموزه‌های اصیل انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام برای جامعه تبیین کنند.

 

زارعی با تاکید بر افزایش  فعالیت‌های مشارکتی با استفاده از ظرفیت‌های ادارات ذیربط در هفته هنر انقلاب عنوان کرد: در جهرم ظرفیت‌های خوبی وجود دارد تا با  همدلی کارهای مشارکتی خوبی در این هفته  انجام دهیم.

 

وی در خصوص برنامه‌های پیشنهادی این هفته گفت: دیدار با امام جمعه و خانواده شهدای هنرمند شهرستان، یادواره شهدای هنرمند، تجلیل از پیشکسوتان هنرمند، نشست کتابخوانی، نشست نویسندگان، دیوار نویسی، بر پایی نمایشگاه عکس از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای این هفته است که از بسیج هنرمندان بابت ارائه برنامه‌های پیشنهادی تشکر می شود و به عنوان دبیر اجرایی نیز  برنامه های این هفته نیز دنبال کند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم تمامی ادارات را مکلف به همکاری در اجرای برنامه های این هفته کرد.

کد خبر 1160974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha