تعداد مسافران نوروزی فرودگاه خرم آباد ۱۲ درصد رشد داشته است

کاملی، از رشد ۱۲ درصدی مسافران نوروزی فرودگاه خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی کاملی»، امروز(8فروردین)، در جمع خبرنگاران به افزایش آمار مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهارداشت: تعداد مسافران نوروزی فرودگاه خرم آباد 12 درصد رشد داشته است.

 

مدیر فرودگاه خرم‌آباد افزود: از شروع پروازهای نوروزی تا هفت فروردین ماه، تعداد ۲۰ پرواز ورودی و خروجی انجام شده است.

 

کاملی بیان کرد: تعداد یک هزار و ۳۴۷ نفر مسافر ورودی و خروجی از این فرودگاه استفاده کرده اند. 

 

در راستای ارائه خدمت به مسافران نوروزی کمیته تسهیلات با محوریت خدمات سفرهای نوروزی با حضور همه واحدهای فرودگاهی و ارگان‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های خدمات رسان تشکیل و برنامه ریزی تشکیل شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مناسب سازی، زیبا سازی و تمیز کاری ترمینال، محوطه، پاویون، نمازخانه‌ها و ساختمان‌های جانبی، آذین بندی و برپایی سفره هفت سین با الهام از فرهنگ اصیل استان، پخش موسیقی محلی، پذیرایی با شیرینی و شکلات از میهمانان نوروزی در روز عید از جمله اقدامات صورت گرفته بود.

 

کاملی بیان کرد: استقرار میز خدمات و تلفن پاسخگوی ۰۶۶۳۱۰۴۰۰۰۰ برای ثبت پیشنهادات، انتقادات و شکایات، حضور دائم مدیر، جانشینان مدیر در محل ترمینال، فعال کردن غرفه فروش صنایع دستی و محصولات فرهنگی لرستان، اسکان و پذیرایی از همکاران فرودگاهی در مهمانسراها و مأمور سراهای فرودگاه از دیگر اقدامات صورت گرفته در جهت ارائه خدمات به مسافران است.

 

کد خبر 1160999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha