هشتمین جشنواره لاله ها میزبان مسافران نوروزی در البرز است

عبدالله پور با اعلام خبر برپایی هشتمین جشنواره لاله ها از ۱۵ فروردین گفت: ۲۰۰ هزار پیاز گل لاله در چهل واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل ها میزبان عموم مردم در ایام نوروز است.

« حمیدرضا عبدالله پور» در جمع خبرنگاران در خصوص برپایی جشنواره لاله ها در کرج به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ۲۰۰ هزار پیاز گل لاله در چهل واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل ها میزبان عموم مردم در ایام نوروز است. 

 

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: آماده سازی و زیباسازی جشنواره با تلاش همکاران مدیریت شهری در باغ گل های پارک شهید چمران انجام شده است.

 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی جشنواره گل لاله ها در کرج بیان کرد: با توجه به کاهش آمار بیماران کرونایی و امکان برپایی جشنواره، این دوره از جشنواره گل ها برای شهروندان فراهم شده است.

 

وی اظهار کرد: ویژه برنامه های جشن های شبانه با حضور خانواده ها از جمله بخش های جشنواره سال جاری است. 

 

 

عبدالله پور بیان کرد: ساعت کاری جشنواره سال جاری از ساعت ۱۱ صبح آغاز و تا ساعت یک نیمه شب ادامه دارد، همچنین نورافشانی و ایجاد فضایی شاد و مفرح با هدف روحیه شادی و نشاط با هدف امید به زندگی برای شهروندان فراهم می شود. 

 

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خاطرنشان کرد: هشتمین جشنواره لاله ها فضایی شاد برای شهروندان ایجاد کرده است و فرصتی برای بروز توانمندی های فرهنگی و اجتماعی شهر کرج فراهم کرده است. 

 

کد خبر 1161028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha