بیش از ۱۵۹ هزار دستگاه خودرو وارد آستارا شدند

دانش گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان وقت ۷ فروردین ماه جاری ۱۵۹ هزار ۴۳۴ دستگاه خودرو وارد بندر آستارا شد.

«رمضان دانش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: از ۱ تا ۷ فروردین ماه سال جاری، ۱۵۹ هزار و ۴۳۴ دستگاه خودرو وارد شهرستان آستارا شدند.

 

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای بندر آستارا با بیان‌اینکه ۶۳ هزار و ۴۸۴ دستگاه خودرو از سمت اردبیل و ۹۵ هزار و ۹۵۰ دستگاه خودرو از طرف تالش وارد این شهرستان شدند، افزود: در روز هفتم فروردین، هفت هزار و ۹۵۶ دستگاه خودرو از سمت اردبیل و ۱۶ هزار و ۸۰ خودرو از طرف تالش وارد بندر مرزی آستارا شدند.

 

وی تصریح‌کرد: بیشترین ورود خودرو به آستارا در روزهای چهارم و پنجم فروردین به ثبت رسیده است.

 

دانش گفت: بعد از ۲ سال وقفه در سفرهای نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال با حجم بی سابقه‌ای از تردد روبرو هستیم و تمام تلاش همکارانم در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا بر این است بهترین خدمات را به هموطنان در محورهای مواصلاتی ارائه دهیم.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: بندر آستارا با بهره‌مندی از طبیعت زیبا و کوه و دریا و جلگه از مراکز مهم گردشگری بوده است و به این خاطردر این ایام شاهد حجم بی‌ سابقه‌ای از تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان هستیم و از گردشگران انتظار داریم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت تا سفری ایمن و بدون مشکل داشته باشند.

کد خبر 1161041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha