اجرای برنامه معنوی قرآن بخوانید در بقاع متبرکه اسلام آباد غرب

خسروانی پور ، افزود: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اسلام آبادغرب برنامه معنوی قرآن بخوانید نیز برگزار می شود.

حمید خسروانی پور در گفتگو با  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اسلام آبادغرب با برنامه های جذاب برای زائران و مسافرین به شهرستان در حال اجرا می باشد.

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب افزود:در بقاع امامزاده حسن(ع) شهر حمیل، امامزاده قاضی الکیا(ع) و امامزاده علی اکبر(ع) نیز طرح آرامش بهاری به همت اداره اوقاف شهرستان  با اجرای برنامه های متنوع اجرایی می شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: از شهر قم یک روحانی اعزامیدر بقعه مطهر امامزاده حسن(ع) به صورت شبانه روزی مستقر است و در بقعه امامزاده علی اکبر(ع) نیز یک نفر روحانی بومی جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و پاسخگویی به مردم حضور دارند.

 

 

خسروانی پور تصریح کرد:مسافران نوروزی در بقعه امامزاده حسن(ع) اسکان داده و خدمات لازم با تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ارائه خواهد شد.

 

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آباد غرب اظهار کرد: برنامه نقاشی بکشید در کنار بقاع متبرکه شهرستان برگزار و به کودکان جوایزی اهدا می شود  .

کد خبر 1161072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha