هماهنگی قوای سه گانه بهترین فرصت است

آیت الله عبادی با بیان اینکه در مقطع کنونی موانع انقلاب اسلامی ضعیف و به حداقل رسیده است، گفت: هماهنگی قوای سه گانه، هماهنگی مردم و ضعیف شدن دشمن در صحنه آینده های خوبی را نشان می دهد و بهترین فرصت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله«سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۹ فروردین) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت سالروز ۱۰ فروردین ۱۳۵۸، اظهار کرد: در همه پرسی نظام مقدس جمهوری اسلامی، دنیا کفر و شرک غافلگیر شد و با همه آنچه که سرمایه گذاری کرده بودند بیش از ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردمی و مردم سالاری رأی دادند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این انقلاب به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی یک معجره بود و در حالی که دنیا به دو نیمکره شرق و غرب تقسیم شده بود کسی باور نمی کرد که انقلاب پیروز شود اما این مهم محقق شد.

 

وی ادامه داد: البته آنان ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی را برنتافتند و همه چیز را به آزمایش گذاشتند از ترورهای ۱۷هزار نفر از بهترین های ما را تا جنگ تحمیلی، کودتا، جنگ تبلیغاتی، فرهنگی و روانی و تحریم‌ها، و به گفته خودشان همه گزینهها را روی میز دارند و این سالهای اخیر هم که البته سابقه داشت برای جمهوری اسلامی پایانی را اعلام می کردند و سخن بر این بود که ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمنی نخواهد بود.

 

امام جمعه بیرجند افزود: اما برعکس آنچه دشمنان می گفتند کسی که شکست خورد و طرح های آنان رسوا شد، خودشان بودند و مردم عزیز ما در این انقلاب نه تنها شکست نخوردند بلکه تثبیت شدند و شما خیلی موفق خواهید بودید.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: هماهنگی قوای سه گانه بهترین فرصت شماست و بعد از ۴۳ سال که مردم این همه سختی دیدند اما ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ با وجود کرونا مردم سنگ تمام گذاشتند بنابراین این شرایطی که خداوند ایجاب و ایجاد فرمود بسیار فرصت مناسبی است، به همان میزان هم غرب در منطقه و سطح بین الملل دچار شکست های جبران ناپذیر شده است.

 

وی با اشاره به اقرار دشمن به قوی بودن ایران اسلامی، گفت: تحقق هر امری متکی به دو اصل وجود مقتضی و نبود مانع است که مردم ما بر اساس ملاک مردم سالاری دینی از ۴۳ سال قبل که انقلاب کردند و همواره بین آنان و آرمان هایشان مانع ایجاد شد اما با هوشیاری قوی شدند و موانع را از سر راه برداشتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در مقطع کنونی موانع انقلاب اسلامی ضعیف و به حداقل رسیده است، افزود: برای این دولت انقلابی و مردمی آینده شایسته و خوب پیش بینی می کنیم و بیش از همه توجه دولت به مردمی است که این مقاومت را حفظ کردند بنابراین هماهنگی قوای سه گانه، هماهنگی مردم و ضعیف شدن دشمن در صحنه آینده های خوبی را نشان می دهد البته زمان می برد چون مشکلاتی که این دولت به ارث برده است کم نیست.

کد خبر 1161087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha