۳۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان هدف گذاری شده است

سلم آبادی گفت: امسال ایجاد ۳۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خراسان رضوی هدف گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رضا سلم‌آبادی» امروز سه شنبه (۹ فروردین) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال ایجاد ۳۵ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خراسان رضوی هدف گذاری شده است؛ اظهار کرد: سال گذشته  ۲۱ هزار فرصت شغلی با پرداخت ۷۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان و افراد تحت پوشش این نهاد ایجاد شد.

 

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی به نامگذاری امسال به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: منابع تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد خراسان رضوی نسبت به سال قبل دو برابر افزایش می یابد که پس از ابلاغ سرانه تسهیلات از ابتدای سال پرداخت آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بتوان گامهای موثری در جهت تعهد ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان برداشته شود.

 

وی گفت:  خیران و مردم نوع دوست این استان در پایان سال ۱۴۰۰ بیش از  ۲۰۰  میلیارد تومان به صورت نقدی و کالایی به نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد در جشن نیکوکاری کمک کردند که تا قبل از تحویل سال بین این افراد توزیع شد.

 

سلم آبادی با اشاره به هزینه های بالای تامین مسکن و بهداشت و سایر نیازهای مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی خواستار همراهی بیشتر خیران در این بخشها شد.

کد خبر 1161168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha