تبریک رئیس سازمان انرژی اتمی به تولیت جدید حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی عسکر را به‌عنوان تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(سلام‌الله‌علیه) تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی عسکر را به‌عنوان تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(سلام‌الله‌علیه) تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:


حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید علی قاضی عسکر(دامت افاضاته)

با سلام و تحیت،

بدین‌وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به‌عنوان تولیت آستان مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (سلام‌الله‌علیه) که از رهگذر حُسن اعتماد مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به تعهد و توانمندی آن برادر ارجمند تحقق یافت، به حضورتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
امید است در پرتو الطاف الهی و به یمن همراهی همدلانه سایر دست‌اندرکاران با حضرت‌عالی، شاهد ترویج روزافزون فرهنگ قرانی و عترت معصومین(علیهم‌السلام) و ارائه خدمات زیارتی متناسب با شأن و منزلت زائران و مجاوران آن آستان مقدس باشیم .
دوام سلامتی و مزید توفیقات حضرت‌عالی و همکاران گرامی را در سایه عنایات و توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.

کد خبر 1161184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha