آغاز پروژه احداث مدرسه ۹ کلاسه در روستای نظرآباد شهرستان راسک

مدرسه ۹ کلاسه روستای نظرآباد شهرستان راسک به پاس زحمات معلم شهید جواد نوروزی، به نام ایشان نام گذاری و احداث خواهد شد.

«میثم لک زایی» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: زیر بنای این مدرسه بالغ بر یک هزار مترمربع بوده و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی ساخته خواهد شد.

 

لک زایی از افزایش سهم استان سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی خبر داد و افزود: از محل این ردیف، سه پروژه مدرسه ۹ کلاسه شهید جواد نوروزی، هنرستان شهر پارود با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع و مجتمع شبانه روزی شهر پیشین با زیربنای ۲ هزار مترمربع، برای شهرستان راسک پیش بینی شده است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه عملیات اجرایی پس از تحویل قطعی زمین، در یک ماه آینده آغاز خواهد شد اظهار کرد: در ۵ سال گذشته ۴۶ پروژه با تعداد ۱۴۶ کلاس درس از محل منابع دولتی با مشارکت خیرین، نهادها و بنیادهای انقلابی ساخته و تحویل شده است.

 

لک زایی با اشاره به افزایش جمعیت دانش آموزی و مراجعه بازماندگان از تحصیل، جهت بهبود سرانه فضای آموزشی در این شهرستان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۶ پروژه در قالب ۱۱۶ کلاس درس در شهرستان راسک در حال اجرا است که نشانه توجه ویژه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به مناطق کم برخوردار است.

کد خبر 1161198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha