۱۰ گروه جهادی طلاب در روستاهای جنوب شهرستان دامغان حاضر هستند

سردار دامغانی گفت: ۱۰ گروه جهادی طلاب در روستاهای جنوب شهرستان دامغان حاضر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار «حمید دامغانی» در بازدید از اردوهای جهادی جنوب دامغان ضمن بیان اینکه این اردوی جهادی در روستای کوه زر دیگر روستای محروم منطقه جنوب دامغان استقرار دارند گفت: ۳۰ گروه جهادی دانشجویی در این روستا به خدمت رسانی مشغول هستند.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۵ گروه جهادی محله محور نیز در کوه سر حضور دارند،اظهارداشت: ۱۰ گروه جهادی طلاب در روستاهای جنوب شهرستان دامغان حاضر هستند.

 

وی با بیان اینکه آبرسانی، عمرانی، پزشکی، واکسیناسیون و… از جمله خدماتی است که این گروه‌ها می‌دهند، تاکید کرد: از توان و ظرفیت برای خدمت رسانی به نیازمندان در مناطق محروم استفاده خواهد شد.

 

دامغانی حضور دانشجویان جهادگر در این مناطق را باعث ایجاد انگیزه بیشتر در روستاییان دانست وافزود: این اردوها در قالب طرح خدمت بهاری طی ایام نوروزی به روستاییان ارائه می‌شود.

 

سرهنگ تقی پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به هفت روستای محروم شهرستان آغاز شد، گفت: قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان کار آبرسانی به ۵۲ روستای استان را در دستور کار دارد.

کد خبر 1161205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha