۱۰ «خانه هلال» در شهرستان جهرم ایجاد می شود

جعفرنژاد گفت: در سال جاری تعداد ۱۰ «خانه هلال» به همت جمعیت هلال احمر جهرم در نقاط مختلف این شهرستان ایجاد می شود.

«رامین جعفرنژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر جهرم در سال جدید، گفت: توسعه خدمات‌ارتوپدی و توان بخشی درمانگاه هلال احمر جهرم و پیگیری ارتقا پایگاه کوهستان سنگ تراشان از پایگاه موقت فصلی به پایگاه ثابت فعال در طول سال در دستور کار این جمعیت قرار دارد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم با اشاره به راه اندازی ۱۰ «خانه هلال» در روستاها و مناطق مختلف شهرستان، افزود: اجرای ۱۰ کاروان نیکوکاری و سلامت در سطح شهرستان و برگزاری آموزش های عمومی و همگانی و دوره های ویژه تخصصی جهت تربیت امدادگر و نجاتگر از دیگر فعالیت های هلال احمر جهرم در سال 1401 است.

 

جعفرنژاد همچنین به اهم اقدامات سال گذشته جمعیت هلال احمر جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: اعطای کمک هزینه درمان بلاعوض به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بیماران صعب العلاج از جمله اقدامات بوده است.

 

وی همکاری بیش از ۴۰ نفر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در قالب  طرح «شهید حاج قاسم ‌سلیمانی» به منظور نظارت بر شیوه نامه های بهداشتی و همکاری در مراکز واکسیناسیون بیماری کرونا را از دیگر اقدامات این نهاد عنوان کرد و گفت: همچنین برگزاری کلاس های کمک های اولیه و مخاطرات برای بیش از سه هزار نفر از همشهریان و سربازان آموزشی از فعالیت های سال گذشته هلال احمر جهرم بوده است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم در پایان اظهار کرد: امداد رسانی به حوادث و سوانح در سطح شهرستان نیز از وظایف این نهاد است که سال  گذشته ارسال اقلام امدادی و کمک های مردمی به مناطق زلزله و سیل زده جنوب کشور توسط داوطلبان هلال احمر جهرم انجام شده است.

کد خبر 1161226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha