امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضا و عدلیه است

صحرایی با بیان اينکه امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضا و عدلیه گفت: با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «کریم صحرایی» امروز (سه شنبه ۹ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی برپایی یک مراسم عروسی در منطقه کوی لور اندیمشک، صاحب عروسی و اطرافیان وی به طور گسترده از سلاح گرم جهت ابراز شادی استفاده کردند و این اتفاق نارضایتی شدید اهالی را به دنبال داشت که بلافاصله با دستور دادستانی داماد به عنوان صاحب عروسی توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر و به دادسرا احضار و متهم پس از تفهیم اتهامات و صدور قرار تامین کیفری مناسب، روانه زندان شد.

 

دادستان اندیمشک افزود: دیگر عوامل تیراندازی که برخی از آنها از اراذل و اوباش و دارای سوابق کیفری هستند، شناسایی و به زودی دستگیر و تحویل مقام قضائی داده خواهند شد.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم شهرستان اندیمشک که مراسمات عزا و شادی خود را به‌ دور از هرگونه اقدام هنجارشکنانه برگزار می‌کنند، به خاطیان هشدار داد و اذعان کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضا و عدلیه است و در آینده نیز در صورت مشاهده و‌ گزارش اینگونه موارد، با مخلان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد خواهد شد.

 

کد خبر 1161254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha