آغاز سلسله جلسات «شرح پیام های کوتاه قرآن کریم» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از آغاز سلسله جلسات «شرح پیام های کوتاه قرآن کریم» با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: سلسله جلسات «شرح پیام های کوتاه قرآن کریم» که سال گذشته در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» آغاز شده بود امسال نیز با سخنرانی حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این سلسله جلسات، نکات اعتقادی و اخلاقی بر گرفته از آیات قرآن کریم مورد بحث قرار می گیرد.

 

وی بیان کرد: این برنامه هر هفته دوشنبه شب ها پس از اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام مدبر و حضور اهالی مسجد و اعضای کانون برگزار می شود.

 

حضوری عنوان کرد: در سلسله جلسات «شرح پیام های کوتاه قرآن کریم»، آیات مختلف قرآن به زبان ساده و روان و تمثیل های زیبا شرح داده می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت های متنوع قرآنی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» گفت: قرائت یک صفحه از قرآن کریم هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا همراه با ترجمه آن از جمله فعالیت های قرآنی در این کانون فرهنگی و هنری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» ادامه داد: برگزاری کرسی های تلاوت هفتگی، حلقه های قرآنی ویژه گروه های مختلف سنی، محفل انس با قرآن کریم، جلسات تفسیر قرآن، کلاس های حفظ، صوت و لحن و تجوید قرآن از دیگر برنامه های قرآنی این کانون محسوب می شوند.

 

کد خبر 1161336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha