مستندسازی فعالیت کانون های مساجد البرز با موضوع ماه مبارک رمضان آغاز شد

حجت الاسلام شکری گفت: با توجه به تفاهم نامه انجام شده با صدا و سیمای استانی، مستند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با رویکرد ماه مبارک رمضان انجام می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و حضور فعالان مسجدی در برپایی این ماه عظیم شأن به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: با توجه به تفاهم نامه انجام شده با صدا و سیمای استانی، مستند فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با رویکرد ماه مبارک رمضان انجام می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: هدف از مستندسازی فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در ماه رمضان، اشاعه فرهنگی اسلامی دینی با محوریت و خاستگاه نقش مساجد است. 

 

به گفته وی، حرکت های جهادی و انقلابی با رویکرد جهاد تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب راهبرد کلان مدتی است که انتظار می رود در این جریان شاهد تحولات اساسی باشیم.

 

حجت الاسلام شکری عنوان کرد: انعکاس فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت صدا و سیما، ظرفیت های مردمی، جهادی و انقلابی را به تصویر می کشد.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی در عرصه های مختلف جهاد تبیین با هدف تعالی فرهنگ معنوی در جامعه یکی از برنامه های ستاد فهما استان البرز است که انتظار می رود در جریان این مستندسازی به نمایش گذاشته شود. 

 

 

کد خبر 1161349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha