در حال حاضر شهرستان ملایر در وضعیت زرد کرونایی است

اسماعیلی گفت:در حال حاضر شهرستان ملایر در وضعیت زرد کرونایی است که امیدواریم به شرایط آبی برسیم.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «سلمان اسماعیلی» امروز در ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر گفت: تمام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و آموزش حضوری در این شهرستان اندیشیده شده و والدین نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

 

فرماندار ملایر با بیان اینکه با پیگیری و اقدام جدی دولت سیزدهم، طرح واکسیناسیون به خوبی در کشور اجرا شد و کشور در زمینه واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونل، عملکرد بسیار موفقی داشت افزود: در حال حاضر شهرستان ملایر در وضعیت زرد کرونایی است که امیدواریم به شرایط آبی برسیم.

 

اسماعیلی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید در زمینه حمل و نقل، اسکان و تغذیه همراهی لازم را با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی داشته باشند و دانشگاه‌ها نیز توسط روسای دانشگاه‌ها مدیریت شود تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

 

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به برخی نگرانی ها در خصوص حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه ستاد کرونا، ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌ها، صدا و سیما، روابط عمومی ادارات و نهادهای صاحب تریبون، این اعتماد و اطمینان را به مردم و جامعه القا کنند که تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اندیشیده شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز خواستار همراهی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن شد و اظهار داشت: وضعیت زرد این شهرستان شکننده است و مردم باید محدودیت‌ها و پروتکل‌ها به طور جد رعایت کنند.

 

کریم میرزایی با اشاره به فعالیت ۲۵ مرکز واکسیناسیون در سطح این شهرستان ادامه داد: تاکنون حدود ۵۰۰ هزار نفر در این شهرستان واکسینه شده‌اند و در مجموع ۸۹ درصد تزریق واکسیناسیون انجام شده است.

کد خبر 1161363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha