۹۵۰ بیمار صعب العلاج زیرپوشش کمیته امداد قزوین هستند

صیادی گفت:۹۵۰ بیمار صعب العلاج و بیمار خاص زیرپوشش کمیته امداد استان قزوین هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

«محمد صیادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از سرفصل های خدمت در کمیته امداد در حوزه درمان است که ۹۵۰ بیماران خاص و صعب العلاج زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.

 

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: به این بیماران خدمات مختلفی در حوزه درمانی و تأمین تجهیزات پزشکی ارائه می شود و از بهمن ماه سال گذشته هم فرانشیز بیماران خاص و صعب العلاج زیرپوشش کمیته امداد در بیمارستان های دولتی رایگان شده است.

 

وی در ادامه در خصوص رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان زیرپوشش کمیته امداد اظهار کرد: در بحث رایگان شدن قبوض مددجویان کمیته امداد، اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و لازمه این کار مراجعه مددجویان به امداد هوشمند و ثبت شماره اشتراک شان است.

 

صیادی اعلام کرد: در مکاتبه ای که با اداره آب داشتیم با طرح «آب امید»، کسانی که الگوی مصرف را لحاظ کردند این موضوع از اول سال برای آنها لحاظ شده است ولی به شرکت گاز در ۲ مرحله ۸ هزار نفر را معرفی کرده و به اداره برق هم ۶ هزار و ۵۰۰ نفر را معرفی کرده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: افرادی که سواد لازم را برای مراجعه به سایت ندارند می توانند با مددکار کمیته امداد تماس گرفته و شماره اشتراک شان را اعلام کرده تا ثبت شود.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: امیدواریم مددجویان از این فرصت ایجاد شده بهره مند شوند.

 

کد خبر 1161389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha