آئین استقبال از ماه مبارک رمضان برپا می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن موسم بهار قرآن کریم آئین استقبال از ماه مبارک رمضان طبق سنت سال های قبل برپا می شود.

«اباصلت ابراهیمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با فرارسیدن موسم بهار قرآن کریم آئین استقبال از ماه مبارک رمضان طبق سنت سال های قبل برپا می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: این برنامه معنوی فردا پنجشنبه 11 فروردین ماه از ساعت 17:30 در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای برنامه های قرآنی با حضور حافظان و قاریان برتر استان از دیگر بخش های این مراسم معنوی خواهد بود.

 

ابراهیمی افزود: این برنامه به همت شهرداری اردبیل و شورای اسلامی شهر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) و موسسه قرآن و عترت دارالقرآن کریم استان برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: از عموم مردم ولایی اردبیل دعوت می شود تا در این مراسم معنوی به مناسبت فرارسیدن بهار قرآن ماه مبارک رمضان حضور فعالی همچون سال های قبل داشته باشند.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل اظهار داشت: ماه رمضان ماه بهار قرآن کریم است و برای انس با این کتاب آسمانی برنامه های مختلفی در طی این ماه با مشارکت نهادهای فرهنگی برپا خواهد شد و این مراسم نیز به عنوان سرآغاز این برنامه های قرآنی است.

کد خبر 1161410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha