تکرار نامگذاری سال با عناوین اقتصادی، گفتمان سازی برای مبارزه با دشمن است

حجت الاسلام آقا مولایی گفت: نامگذاری سالهای متمادی توسط رهبر با عناوین اقتصادی یک سیاستگذاری کلان و یک گفتمان سازی و یک فرهنگ سازی برای مبارزه با دشمن است، تا شاهد بهبود وضعیت اقتصاد کشور باشیم که امروز مسئله اول جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام رضا اقا مولایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نامگذاری سال 1401 با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین از سوی رهبر انقلاب گفت: اگر چه در منظومه فکری و مدیریتی رهبرانقلاب که برخاسته از مفاهیم الهی و معارف قرانی است فرهنگ اصل و اساس است اما به دلیل ضرورتها و اولویت های جامعه که به خاطر غفلت و کم توجهی مسئولان متاسفانه مشکلات معیشتی و اقتصادی در اولویت اول قرار دارد.

 

امام جمعه شهرستان فهرج استان کرمان افزود: اگر در سالهای گذشته و دهه های اخیر توجه به اقتصاد توسط  مسئولان اتخاذ می شد و تمام امیدهای را به زلف برجام گره نمی زدند و به داخل و تولید توجه می کردند  ما امروز باید برای موضوع فرهنگ برنامه  ریزی می کردیم اما به دلیل کم کاری مسئولان در این عرصه اولویت امروز اشتغال و اقتصاد است . امروز دشمن می خواهد با مسائل اقتصادی مردم را ناامید کند و در جنگ اقتصادی  کمبودها را به جمهوری اسلامی نسبت بدهد.

 

وی گفت: مردمی در زیر بار فشار اقتصادی به انقلاب دلسرد شوند و به انقلاب و نظام خود بدبین شوند امروز وظیفه همه ما این است  که در مقابل جنگ تمام عیار اقتصادی بایستیم و ان را خنثی کنیم  در حقیقت نامگذاری سالهای متمادی توسط رهبر با عناوین اقتصادی یک سیاستگذاری کلان و یک گفتمان سازی و یک فرهنگ سازی برای مبارزه با دشمن است، تا شاهد بهبود وضعیت  واقتصاد کشور باشیم که امروز مسئله اول جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی اظهار کرد: بزرگترین مبارزه با امریکا و استکبار کار و تلاش برای تقویت اقتصاد است زیرا دشمن میخواهد از طریق اقتصاد مردم را نسبت به نظام بدبین کند . امروز هرکس  که می خواهد با نظام استکبار مبارزه کند باید برای تقویت تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی و تولید دانش بنیان و تولید ثروت از علم تلاش کند.

 

امام جمعه شهرستان فهرج استان کرمان تصریح کرد: رهبری هوشمندانه تولید را به علم گره زدند و با حل مشکل اقتصاد مسئله گرانی و تقویت پول ملی و اشتغال حل می شود و تمام این مسائل با حمایت از تولید ملی  و کالای ایرانی حل می شود.

 

کد خبر 1161424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha