فعالان کانون های مساجد در برنامه های استقبال از ماه مبارک رمضان مشارکت خواهند داشت

آمون گفت: فعالان کانون های مساجد در برنامه های استقبال از ماه مبارک رمضان مشارکت خواهند داشت تا جلوه های فرارسیدن بهار قرآن کریم در جای جای مناطق استان مشهود باشد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد در برنامه های استقبال از ماه مبارک رمضان مشارکت خواهند داشت تا جلوه های فرارسیدن بهار قرآن کریم در جای جای مناطق استان مشهود باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: همکاری در برنامه های آئین استقبال از ماه مبارک رمضان اردبیل که در مهدیه اردبیل برپا می شود نیز از جمله این برنامه های خواهد بود و به تبع آن در شهرستان ها نیز فعالان کانون های در برنامه های استقبال از ماه مبارک رمضان مشارکت خواهند کرد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فرارسیدن موسم بهار قرآن حال و هوای خاصی در سطح جامعه ایجاد خواهد کرد، یادآور شد: از همه فعالان کانون های مساجد دعوت شده است تا در این برنامه معنوی که روز پنجشنبه 11 فروردین ماه از ساعت 17:30 در مهدیه اردبیل برپا می شود حضور فعال داشته باشند.

 

آمون خاطر نشان کرد: آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز تاکید فراوانی بر مشارکت بچه های مسجد در برپایی جشن و استقبال از ماه مبارک رمضان داشته اند و در این راستا فعالان کانون ها برای عمل به این نصایح وارد میدان شده اند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: البته فعالان کانون های مساجد طبق سال های گذشته ویژه برنامه های خاص و ویژه ای به مناسبت ماه مبارک رمضان دارند که بزودی این برنامه ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: استقبال از ماه مبارک رمضان جلوه های زیبایی این ماه را به همگان نشان می دهد و بچه های مسجد نیز در این ماه عزیز تلاش می کنند تا با برپایی برنامه های فرهنگی و قرآنی آموزه های دینی این ماه را در سطح جامعه نشر دهند.

 

آمون بیان کرد: ویژه برنامه های خاص برای روزه اولی ها نیز به همت کانون های مساجد پیش بینی شده است که بتوانیم آموزه های دینی این ماه را به نوجوانان روزه اولی آموزش داده شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: البته غبارروبی مساجد به همین مناسبت از دیگر فعالیت های اعضای کانون های مساجد برای استقبال از ماه مبارک رمضان در مساجد محلات خواهد بود.

کد خبر 1161474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha